درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • خط خطی
  • آرامش
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نزدیک اما دور و آدرس abeteshne.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 15636
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

نزدیک اما دور
نفرین بر قید وبند وآمرزیده باد آسانگیری...از لبخند ملایم متنفرم من عاشق خنده ام




 سلام دوستای گل و عزیزم خوبید؟

من میخوام لینک 51 قسمت کامل  مستند عالی « ظـــــــهور » رو براتون بزارم .

این مستند از برگزیده های, مجموعه های مختلف گرد اوری شده.فقط امیدوارم صبور باشید و منو همراهی کنید من خودم اصلا اهل این نیستم که هر کار ضعیفی نسبت به مذهب رو نگاه کنم ولی این کار عالی و فوق العاده ای از دوجوون مسلمان آمریکایی است.

این مستند در حالت کلی از فیلم فوق العاده فلسفی ماتریکس الهام گرفته.

منظور فیلم ماتریکس در کل این بود ما همه توی یه دنیای مجازی زندگی میکنیم .یعنی اصلا زندگی نمی کنیم بلکه کنترل میشیم. هر چیزی که میبینیم ظاهریه .پشتس یه چیزه دیگست. البته واقعیت داره . یعنی خیلی خیلی واقعیت داره. توی کشور ما چون این فیلم توسط صهیون ها درست شده یکمی اسمش بد درفته.البته در برخی صحنه ها مفهموم بدی دارد .ولی به با اطمینان میتونم بگم که 95% درصد این فیلم نکته های فوق العاده مفیدی داره .

درسته که این فیلم کاره صهیون هاست .ولی اونا به هدفشون نرسیدن .یعنی کارگردان ها فیلم نامه رو دست کاری کردن و برعکس به اهداف صهیون ها گند زدن.خیلی مطالب مفیدی رو از فیلم ماتریکس یاد گرفتم .


این مستند هم همین رو میگه البته به زبان حال.میگه الان ما توی دنیایی زندگی میکنیم که صهیون ها برای ما درست کردن. یعنی  ذهن ما بطور غیر مستقیم کنترل میشه . البته این جمله ها فقط حرف نیست .تو این مستند یه حرف رو میزنه بعد با دلایل قابل قبول که تن ادم رو می لرزونه اثبات میکنه.بعد میگه وقتی شما به تلوزیون نگاه میکنین .پشتش یه چیز های عجیب به مغز شما تاثیر میزارن.(اینا همه عین واقعیته .اگه کسی خواست بیشتر توضیح میدم ). میگه ما هر چیزی که توی این دنیا میبینیم غلطه ساختگی یه. مثلا تو جلوت عدده x رو می بینی ولی در اصل اون y . باید مستند رو ببینید تا منظورم رو بهتر بفهمی.



در کل این مستند پیام های بسیار عالی داره . حداقلش اینه که حالا من از ته قلب حس میکنم که این دنیا چیزی که مغز من میبینه . یعنی این دنیا زیاد ارزش دعوا واسه هیچ و پوچه نداره.


در اخر بگم این مستند همه رخدادهایی (جادو ها . خدایانی که در ذهن مردم ساختن . شیطان .شیطان پرستی در دنیا . جنگ خوب و بد . اهداف دشمنان خدا ) که الان توی دنیای ما اتفاق میافته رو توضیح میده و اسرار ارزشمندی رو فاش میکنه و میگه برای ظهور امام زمان خودتون نزدیک کنید.


هر کسی که امکانش براش فراهمه که بتونه این مستند رو دانلود کنه دریغ  نکنه.بخدا این مستند پیام و نکته هایی داره که شما تا اخر عمرتان به سختی بتونید اونها رو پیدا کنید.


امیدوارم تونسته باشم کاری مثبت رو انجام داده باشم و از همه شما می خوام که اگه امکان داره تا جایی که میتونید این مستند رو به دوستان و اشنایتان بدید ... امیدوارم حرف های من ارزش اینو داشته باشه حداقل چند قسمت اول رو ببنید.


در این مستند تلاش شده است که به پرسشهایی نظیرسوالهای زیر پاسخ داده شود:



- چرا این همه برجهای هرمی و برجهای دوقلو در اطراف ما ساخته می شود؟


- پشت پرده فیلمها و کارتون های سینمایی چیست؟


- چرا سلطه گران جهانی به دنبال احیای معبد سلیمان هستند؟

- چه ارتباطی بین فرعون امروزی و "نظم نوین جهانی" وجود دارد؟

- چه وجه اشتراکی بین جورج بوش، اوباما و ملکه انگلیس وجود دارد؟


- چرا شیطان پرستی امروز توسط سران کشورهای استعمارگر و صهیونیست پشتیبانی می شود؟


- مقصود واقعی اشیاء پرنده ناشناخته (UFO) چیست؟


- هدف واقعی فروپاشی اقتصادی در جهان چیست؟

برای ظهور اقا امام زمان صلوات.


جمعه 24 تير 1390برچسب:ظهور,مستندظهور, :: 13:25 ::  نويسنده : یه نفر

خب طبق پست قیلی که امیدوارم طولانی بودنش خستتون نکرده باشه و مطالعش کرده باشید

اینم دانلود:

  قسمت  صفرم : مستقیم  -  کمکی

 قسمت اول 

رمز فایل(از حروف کوچک انگلیسی استفاده شود) :www.ghiamat.ir

بازم میگم از اول نگاه کنید تا در اواسط مجموعه دچار سردرگمی نشید ولی جذابیت سریال از اواسط اون شروع میشه و اینکه بر خلاف اسمی که داره فقط درباره ظهور امام توضیح نمیده بلکه بیشتر به سیستم فراماسونری و ایلومناتی و شیطان پرستی می پردازه



جمعه 24 تير 1390برچسب:دانلود,مستندظهور,قسمت صفر و 1, :: 13:25 ::  نويسنده : یه نفر

صفحه قبل 1 صفحه بعد